ادموب

ادموب چیست و تفاوت آن با تبلیغات گوگل

ادموب در واقع شرکت تبلیغات موبایل بود که در سال ۲۰۰۶ در کالیفرنیا آمریکا افتتاح شد و در سال ۲۰۰۹ توسط شرکت گوگل خریداری شد.

سیستم ادموب برای تبلیغات توسط برنامه نویسان اندروید بسیار مفید و مناسب می باشد به این روش که آنها می توانند در سایت تبلیغات موبایل و یا اد موب ثبت نام کرده و پس از آنکه مشخصات خود را ثبت کرده‌اند نسبت به قرار دادن تبلیغات دیگران درون برنامه خود اقدام کنند.

 

ادموب برای برنامه نویسان مفید است

 

نه تنها برنامه نویسان اندروید که برنامه نویسان ای و اس یونیتی و کوکوس می‌توانند در سیستم تبلیغاتی ادموب استفاده کرده و توسط آن کسب درآمد کنند.

 

روش کار ادموب چیست

 

سیستم تبلیغات گوگل گزینه‌هایی برای نمایش تبلیغات در دیگر شبکه ها مانند سیستم تبلیغاتی ادموب دارد بنابراین کسانی که می‌خواهند تبلیغات خود را به غیر از سیستم سرچ گوگل نمایش دهند تبلیغات آنها در قسمت‌هایی مانند ادموب نمایش داده می شود که هم اکنون گوگل حدود یک میلیون تبلیغ کننده ادموب دارد

 

برنامه نویسان با ثبت نام در سیستم تبلیغاتی ادموب و دادن انجام تنظیمات می‌توانند به راحتی تبلیغات دیگران را توسط خود شرکت گوگل در برنامه اندروید یا برنامه موبایلی خود قرار دهند و از آن کسب درآمد کنند.

 

محدودیت قرار دادن تبلیغات ادموب برای ایران

 

نبود حساب ارزی

 

متاسفانه هم اکنون به دلیل آن که حساب های ارزی در کشور ایران غیر فعال بوده و مردم ایران قابلیت استفاده از این حساب ها را ندارند بنابراین نمی توانند حساب جهت انجام تنظیمات و استفاده از ان به گوگل معرفی کرده و از نتایج مثبت آن استفاده کنند.

 

استفاده کمتر از تبلیغات گوگل و تبلیغاتی که غیر از سرچ گوگل است

 

متاسفانه هم اکنون در کشور ما افراد کمی به سمت تبلیغات گوگل گرایش پیدا کرده اند و همچنین افراد کمتری نسبت به استفاده از نمایش تبلیغات در دیگر سیستم ها مانند ادموب گرایش دارند بنابراین باعث میشود برنامه نویسانی برنامه موبایل جدید نوشته می خواهند در آن تبلیغات ادموب را انجام دهند به سمت این کار نیایند.

 

تفاوت ادموب با تبلیغات گوگل

 

ادموب با تبلیغات گوگل متفاوت می باشد زیرا از آن جهت استفاده برنامه نویسان بیشتر استفاده می شود اما تبلیغات گوگل برای تمامی افراد و تمامی مشاغل حتی آنها که وب سایت و برنامه موبایل ندارند می توانند از آن استفاده کنند.

 

معمولاً معرفی برنامه موبایل را توسط سیستم تبلیغات گوگل می توان به کاربران انجام داد و توسط آن برند سازی کرد و پس از آن که کاربران زیادی کاربر برنامه موبایلی ما شدن می‌توانیم بر روی برنامه خود ادموب بگیریم و از برنامه خود کسب درآمد کنیم.

گفتگو کنید

1 نظر

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مقالات

طراحی سایت کلینیک
مقالات

طراحی سایت کلینیک

با بررسی طراحی سایت کلینیک زیبایی، پزشکی، دندانپزشکی  که به صورت ارزان و حرفه ای انجام میشود، به افزایش آگاهی شما کمک میکنیم، تا انتهای

دیدن مقاله
طراحی سایت شرکتی
مقالات

طراحی سایت شرکتی

در این مقاله در خصوص طراحی سایت حرفه و ارزان برای شرکت بازرگانی، مهندسی، خصوصی، پیمانکاری، خدماتی و هواپیمایی صحبت میکنیم، توصیه میکنیم سوالات خود

دیدن مقاله
کسب و کار الکترونیکی چیست
تبلیغات گوگل

کسب و کار الکترونیکی چیست

در این مقاله در خصوص کسب و کار الکترونیکی صحبت می‌کنیم و اطلاعات بسیار مفیدی مانند آن که تفاوت کسب و کار الکترونیکی با تجارت

دیدن مقاله