انتخاب بهترین نوع کمپین تبلیغات گوگل

 

انتخاب نوع تبلیغ به شما کمک میکند که مشخص کنید مخاطبان شما کجا و چه موقع تبلیغ شما رو ببینند و چه نوعی از تبلیغات رو مشاهده کنند. ما در این بخش به شما کمک میکنیم تا متوجه شوید کدام روش موثر تر است و شما برای جذب مخاطب بیشتر چه کار هایی را باید انجام دهید. به عنوان مثال شما یک وب سایت حسابداری ساخته اید که به مخاطبان کمک میکند تا بهتر بودجه ی خودشان را مدیریت کنند ؛ برای این کار شما میتوانید یکی از انواع تبلیغات های زیر رو اعمال کنید:

 

انواع تبلیغ در ادوردز

 

نوع تبلیغات گوگل که شما انتخاب میکنید میتواند تعیین کند که مخاطبان شما کجا و چه زمانی تبلیغات شما را ببینند و همچنین میتواند تغییرات بیشتری را متناسب با هدف شما در بر بگیرد.در زیر به چند نمونه از انواع تبلیغات گوگل که بیشتر از همه مورد استفاده قرار گرفته میشوند را نام میبریم: این نوع تبلیغات گوگل برای کسانی مفید است که میخواهند تعداد زیادی از مخاطبان که در آن موقع دقیقا به دنبال همان محصول یا خدمت مورد نظر هستند  را به سمت وب سایت خود بکشانند.

 

Display Network campaign: کمپین تصویری در شبکه

 

در تبلیغات تصویری تبلیغ شما دیگر همانند تبلیغات جستجو در صفحه جستجوی گوگل قرار نمیگیرد در این نوع تبلیغات تبلیغ شما در صفحات وبسایت دیگران جای میگیرد که معمولا موضوع و مطالب درون آن وب سایت با موضوع تبلیغات شما همخوانی دارد البته به شرطی که اهداف و موضوعات تبلیغتان را به درستی تنظیم کنید. این نوع تبلیغات برای کسانی مناسب است که میخواهند راجع کارشان اطلاعات کلی بیشتری به کاربران اینترنت بدهند که سلایق و علایق مشخصی دارند.

 

Video campaign: کمپین ویدیویی

 

در این نوع از تبلیغات گوگل شما میتوانید موضوعات خاص خودتان را در یک ویدیو بارگذاری کنید و آن را در آپارات ، یوتیوب ویا مثل آگهی تصویری در وب سایت های دیگر قرار دهید.این روش به شما اجازه میدهد تا با روش ها و تصاویر متعدد مخاطبان خودتون رو قانع کنید تا از محصول یا وب سایت شما استفاده کنند.

 

Shopping campaign: کمپین خرید

 

در این نوع از تبلیغات گوگل ، شما میتوانید آگهی خود را در google shopping   ببینید. در کنار نتایج جستجوی دیگر و نزدیک  تبلیغات جستجو همچنین این نوع آگهی میتواند در وب سایت های مشترک با گوگل مثل یوتیوب هم نمایش داده شود.این روش برای فروشندگانی مفید است که میخواهند کسب و کار آنلاین خود را رونق دهند و آمار فروش محصولات خود را بالا ببرند.

 

Universal app campaign: اپلیکیشن جهانی

 

در این نوع آگهی، شما به راحتی میتوانید به روش های بالا برنامه ی خود را تبلیغ نمایید. آگهی ها و پیشنهادات شما به صورت خودکار طوری تنظیم شده اند که بیشترین دانلود را برای اپلیکیشن شما فراهم کنند. سپس تمام چیزی که شما نیاز دارید فراهم کردن یک متن به زبان های مختلف و پیشنهادات مناسب برای آن است. سپس سیستم ما به صورت خودکار ترکیب های مختلف و روش های گوناگون را برای آگهی شما امتحان میکند و بهترین بازدهی را به شما گزارش میدهد.

 

اهداف کمپین

 

بعد از این که نوع آگهی خودتان را انتخاب کردید شما باید هدفتان را بر اساس این که چه چیزی از مخاطبتان میخواهید،انتخاب کنید؛ مثل پرداخت یا خرید یک کالا یا کلیک کردن روی لینک سایت یا دانلود اپلیکیشن و… .زمانی که هدف خود را انتخاب کردید شما توصیه هایی برای امکانات و ابزار هایی که در اختیار دارید دریافت خواهید کرد که به شما کمک میکنند تا به اهدافتان برسید.

امکانات کمپین

 

نوع آگهی ای که در تبلیغات های گوگل انتخاب میکنید مشخص میکند که کاربران، کجا آگهی شما را ببینند اما تنظیمات و امکانات دیگری وجود دارد که کمکتان میکنند تا آگهیتان را مناسب تر سازید. توجه داشته باشید:

 

  • تنظیماتی که برای تبلیغات انتخاب میکنید شامل تمام آگهی های درون آن تبلیغات میشود.

 

  • نوع تبلیغاتی که انتخاب میکنید مشخص مکیند که چه امکاناتی برای تنظیم آگهی ها در اختیار دارید.

 

 

 

لطفا نظرات و سوالات خود را در قسمت پایین (دیدگاه ها) مطرح کنید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مقالات

طراحی سایت کلینیک
مقالات

طراحی سایت کلینیک

با بررسی طراحی سایت کلینیک زیبایی، پزشکی، دندانپزشکی  که به صورت ارزان و حرفه ای انجام میشود، به افزایش آگاهی شما کمک میکنیم، تا انتهای

دیدن مقاله
طراحی سایت شرکتی
مقالات

طراحی سایت شرکتی

در این مقاله در خصوص طراحی سایت حرفه و ارزان برای شرکت بازرگانی، مهندسی، خصوصی، پیمانکاری، خدماتی و هواپیمایی صحبت میکنیم، توصیه میکنیم سوالات خود

دیدن مقاله
کسب و کار الکترونیکی چیست
تبلیغات گوگل

کسب و کار الکترونیکی چیست

در این مقاله در خصوص کسب و کار الکترونیکی صحبت می‌کنیم و اطلاعات بسیار مفیدی مانند آن که تفاوت کسب و کار الکترونیکی با تجارت

دیدن مقاله