تبلیغات گوگل

تبلیغات در گوگل ادوردز چیست؟

گوگل ادوردز

به این نوع تبلیغ تبلیغات کلیکی گوگل یا تبلیغات گوگل نیز گفته می شود. در واقع در این نوع تبلیغ شما یک مبلغی را به عنوان شارژ به حساب گوگل پرداخت می کنید. این کار توسط واسطه هایی به نام شرکتهای تبلیغات کننده گوگل یا google parthners انجام میشود.

 

 

به ازای هر تعداد کلیک یا انتخابی که روی لینک سایت شما در گوگل می شود از مبلغی که شارژ کرده اید کسر میشود. که مبلغ هر کلیک برای کارهای متفاوت متفاوت می باشد. هرچقدر رقابت در کار شما بیشتر باشد مبلغی که به ازای هر کلیک از مبلغ که شارژ کرده‌اید کم می‌شود بیشتر می شود.

 

 

برای مثال کارهایی مانند طراحی سایت هزینه ای مانند یک دلار یا به پول ما ۳ هزار تومان یا ۴ هزار تومان هزینه میشود اما کارهایی برای مثال مانند باز کردن لوله تقریباً شاید بتوان گفت که هزینه هر کلیک هزار تومان می شود.

 

 

در کل می‌توان گفت که تبلیغات گوگل راندمان بالایی دارد برای مثال برای کسب و کارهایی که درآمد نسبتاً مناسبی دارند بسیار مناسبی باشد زیرا نسبت به رادیو تلویزیون سهم بالایی در تبلیغات را دارند راندمان بیشتر و هزینه بسیار پایین تر را خواهد داشت.

 

 

البته لازم به ذکر است که تبلیغات گوگل برای ایرانی ها تحریم می باشد و شرکتهای ایرانی قادر به گوگل پارتنر بودن و انجام تبلیغات گوگل نمی باشد اما با توجه به قوانین گوگل شرکت هایی که در خارج از ایران وجود دارند.

 

 

می توانند که تبلیغات گوگل ایرانی‌ها را به عهده گرفته و برای آنها تبلیغات بکنند این شرکت ها مجاز تبلیغات برای ایرانی ها هستند و بسیاری از این شرکت‌ها در حال فعالیت و تبلیغات گوگل می باشد.

 

 

سالانه حدود چند هزار میلیارد از شرکت های ایرانی جهت تبلیغات گوگل هزینه می‌کنند و نتایج بسیار خوبی نیز تا به حال از کار خود داشته و راضی بوده اند.

 

 

البته باز هم تذکر داده می‌شود که باید نسبت درآمد خود را به نسبت میزان هزینه‌ای که برای تبلیغات انجام می‌دهید بررسی کنید برای مثال شما اگر هزینه‌ای که انجام میدهید برای یک تبلیغ ۲۰۰ هزار تومان باشد و درآمدی که از این تبلیغ به دست آورده‌اید ۲ میلیون تومان باشد یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شما سود کرده اید که راندمان بالا و بسیار برای شما مطمئن خواهد بود بنابراین این کار برای شما خالی از فایده نخواهد بود و بسیار مناسب می باشد.

 

 

 

در مقابل اگر ۲۰۰ هزار تومان هزینه می کنید و مبلغ درامد شما ۲۱۰ هزار تومان خواهد بود به نظر میرسد که راه‌های دیگر تبلیغاتی برای کار شما مناسب تر می باشند مانند تبلیغات در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و در کانال های تلگرامی که در حال حاضر در ایران بسیار فعال و پرطرفدار می باشند.

 

 

نکات مهم دیگری که نیز باید در مد نظر داشته باشید تنظیمات حساب گوگل ادوردز شما می باشد که باید توسط تیم متخصص انجام شود که هزینه تبلیغات شما بسیار کاهش پیدا کند برای مثال اگر شما سه هزار تومان برای هر کلیک هزینه میکنید اگر تنظیمات درست و صحیح انجام شود هزینه هر کلیک شما هزار تومان میشود بنابراین بسیار مهم است که تنظیمات شما صحیح بوده و همچنین یک وب سایت مناسب داشته باشید.

 

 

 

وجود یک وب سایت مناسب و سریع با سرعت لود بالا بسیار در تبلیغات گوگل مهم و قابل توجه است اگر وب سایت خود را با ۳۰۰ هزار تومان یا ۴۰۰ هزار تومان و با هزینه‌های مانند این اندک تهیه کرده‌اید باید به شما بگویم که مطمئنا وبسایت شما از سرعت پایینی برخوردار خواهد بود بنابراین ما پیشنهاد می‌کنیم وب سایت خود را به شرکت‌هایی تخصص بیشتر در این زمینه دارند اسماعیل و این نکته را نیز مورد توجه داشته باشید که هیچ ارزانی بی علت نیست.

 

 

طراحانی که با هزینه های بسیار پایین برای شما به سایت تهیه می‌کنند آنها ادعا می کنند که کار شما را به درستی انجام داده اند این در حالی است که وقتی شما می‌خواهید از سایت خود برای مثال در تبلیغات گوگل استفاده کنید می‌بینید که وبسایت بسیار ضعیفی دارید و سرعت پایینی نصسب شما شده است بسیار مهم است که طراحی سایت اصولی انجام شود .

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مقالات

طراحی سایت کلینیک
مقالات

طراحی سایت کلینیک

با بررسی طراحی سایت کلینیک زیبایی، پزشکی، دندانپزشکی  که به صورت ارزان و حرفه ای انجام میشود، به افزایش آگاهی شما کمک میکنیم، تا انتهای

دیدن مقاله
طراحی سایت شرکتی
مقالات

طراحی سایت شرکتی

در این مقاله در خصوص طراحی سایت حرفه و ارزان برای شرکت بازرگانی، مهندسی، خصوصی، پیمانکاری، خدماتی و هواپیمایی صحبت میکنیم، توصیه میکنیم سوالات خود

دیدن مقاله
کسب و کار الکترونیکی چیست
تبلیغات گوگل

کسب و کار الکترونیکی چیست

در این مقاله در خصوص کسب و کار الکترونیکی صحبت می‌کنیم و اطلاعات بسیار مفیدی مانند آن که تفاوت کسب و کار الکترونیکی با تجارت

دیدن مقاله