خرید اکانت گوگل ادوردز

خرید اکانت گوگل ادوردز

1 – خرید از شرکت های واسط:

 

آن دسته از شرکت های هستند که تعداد زیادی کاربر و مشتری را به ادوردز متصل کرده‌اند و حساب‌های آنها را مدیریت می‌کنند و در اصطلاح به آن ها به گوگل پارتنر گفته می شود.

 

خرید اکانت گوگل ادوردز

 

badge یا نشان شرکت های گوگل پارتنر نشانی مانند نشان بالا می باشد و پس از کلیک بر روی آن وارد صفحه ای از گوگل که مشخصات آن ها در آنجا قرار دارد می شوید. بسیار مهم است که شرکت هایی که ادعای گوگل پارتنر بودن را دارن با بررسی نشان آن ها از صحت ادعای آن ها اطمینان حاصل کنیم.

 

مزایا و معایب خرید اکانت از شرکت های واسط

 

 

 الف : برنامه های واسط معمولا تمام تنظیمات را ندارد

 

بعضی از این شرکت‌ها اقدام به راه اندازی برنامه های واسط توسط api یا درگاه گوگل کرده‌اند. در این صورت شما مستقیم به اکانت گوگل متصل نمی شوید.

 

و به یک برنامه واسطه که با اکانت گوگل مرتبط است متصل شده و حساب خود را مدیریت می کنید. نقص این سیستم آن است که تمامی تنظیمات و احتیاجات شما برای راه اندازی تبلیغات برآورده نمی‌شود و تنها تنظیمات ضروری در اختیار شما قرار می گیرد.

 

 

ب : هزینه های زیاد جهت خرید اکانت

 

 

شرکت های واسط علاوه بر آنکه از شما مبلغی را به عنوان پورسانت دریافت می کنند مبلغی دیگر را به عنوان هزینه اکانت دریافت می کنند. که عملاً کار خاصی انجام نمی دهد تنها چند تنظیم ساده انجام داده و دسترسی به شما برای استفاده از اکانت گوگل می دهند و در ازای آن مبالغ زیادی دریافت می‌کنند که به نظر من این منصفانه نیست.

 

2 – خرید اکانت گوگل ادوردز به صورت مستقیم

 

اگر یک حساب ارزی داشته باشید می توانید مستقیماً در گوگل ادوردز ثبت نام کنید و اکانت خود را راه اندازی نمایید.

 

البته داشتن یک حساب ارزی برای شما ضروری نمی باشد میتوانید از گیفت کارت و یا ویزا و یا کارتهای مجازی استفاده کنید. و باید تنظیمات را به صورت صحیح انجام داده تا حساب شما مسدود نشود. لطفاً جهت یادگیری راه اندازی حساب گوگل ادوردز اینجا کلیک کنید.

 

شرکت سایت یک اکانت گوگل ادوردز را به مشتریان خود به صورت رایگان اهدا میکند. و تمامی کسانی که از خدمات تبلیغات گوگل ما استفاده میکنند اکانت گوگل ادوردز رایگان نیز دریافت می کنند. جهت سفارش و خرید اکانت گوگل ادوردز تنها کافیست با ما تماس حاصل نموده و سفارش خود را مطرح کنید.

 

شماره تماس: 77164064-021

شماره همراه: 09392250576

لطفا نظرات و انتقادات خود را در قسمت زیر با ما در میان بگذارید:

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مقالات

طراحی سایت کلینیک
مقالات

طراحی سایت کلینیک

با بررسی طراحی سایت کلینیک زیبایی، پزشکی، دندانپزشکی  که به صورت ارزان و حرفه ای انجام میشود، به افزایش آگاهی شما کمک میکنیم، تا انتهای

دیدن مقاله
طراحی سایت شرکتی
مقالات

طراحی سایت شرکتی

در این مقاله در خصوص طراحی سایت حرفه و ارزان برای شرکت بازرگانی، مهندسی، خصوصی، پیمانکاری، خدماتی و هواپیمایی صحبت میکنیم، توصیه میکنیم سوالات خود

دیدن مقاله
کسب و کار الکترونیکی چیست
تبلیغات گوگل

کسب و کار الکترونیکی چیست

در این مقاله در خصوص کسب و کار الکترونیکی صحبت می‌کنیم و اطلاعات بسیار مفیدی مانند آن که تفاوت کسب و کار الکترونیکی با تجارت

دیدن مقاله