روش توقف تبلیغات گوگل

متوقف کردن تبلیغ قبل از اتمام بودجه در تبلیغات گوگل

بسیار مشاهده شده است که اکانت تبلیغات خود را شارژ کرده اید و پس از آنکه مدتی از تبلیغ شما گذشته است میزان مبلغ بیشتری برای شما منظور شده است و از بودجه شما فراتر رفته است.

 

آسیب ها

 

این مورد می تواند در زمانی که شما برای مثال اکانت خود را بر روی manual payment یا پرداخت دستی ست کرده باشید صدمات جبران ناپذیری به اکانت شما وارد کنند و یا باعث ساسپند یا بسته شدن آن شود و یا در زمانی که بر روی automatic payment ست کرده باشید باعث برداشت بیشتر از حساب شما شود بنابر این بهترین راه حل آن است که جلوی آن گرفته شود.

 

راه حل

 

1 – از سیستم اتوماتیک اکانت خود استفاده کنید.

 

در تنظیمات اکانت تبلیغات گوگل می‌توانید برای خود قوانینی را تعریف کنید که به صورت اتوماتیک در بازه‌های زمانی مختلفی اجرا شوند که اصطلاحا به آن ها automated rules گفته می شود.

 

2 – با استفاده از کدهای جاوا اسکریپت

 

در قسمت operation میتوانید قسمت کد جاوا اسکریپت را انتخاب کرده و کد جاوا اسکریپت ای را بنویسید که کمپین شما را در صورت اتمام بودجه متوقف کند.

 

جزئیات استفاده از قوانین اتوماتیک اکانت تبلیغات گوگل جهت متوقف کردن تبلیغ در صورت اتمام بودجه

1 – ابتدا وارد campains شوید
2 – گزینه automated را انتخاب کنید
3 – سپس گزینه pause campains when را انتخاب کنید
4 – از بین گزینه ها cost یا قیمت را انتخاب کنید
5 – از بین علامت ها علامت بیشتر را انتخاب کنید
6 – مبلغ مورد نظر را وارد کنید
7 – زمان اجرای قانون را نیز روزانه قرار دهید
8 – تمامی تنظیمات را save کنید

 

به این شکل می توانید بودجه خود را مدیریت و نگذارید که از مقداری بیشتر شود و در هزینه تبلیغات صرفه جویی کنید و میتوانید تبلیغات در گوگل ارزان داشته باشید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مقالات

طراحی سایت کلینیک
مقالات

طراحی سایت کلینیک

با بررسی طراحی سایت کلینیک زیبایی، پزشکی، دندانپزشکی  که به صورت ارزان و حرفه ای انجام میشود، به افزایش آگاهی شما کمک میکنیم، تا انتهای

دیدن مقاله
طراحی سایت شرکتی
مقالات

طراحی سایت شرکتی

در این مقاله در خصوص طراحی سایت حرفه و ارزان برای شرکت بازرگانی، مهندسی، خصوصی، پیمانکاری، خدماتی و هواپیمایی صحبت میکنیم، توصیه میکنیم سوالات خود

دیدن مقاله
کسب و کار الکترونیکی چیست
تبلیغات گوگل

کسب و کار الکترونیکی چیست

در این مقاله در خصوص کسب و کار الکترونیکی صحبت می‌کنیم و اطلاعات بسیار مفیدی مانند آن که تفاوت کسب و کار الکترونیکی با تجارت

دیدن مقاله