چگونه اکانت ادوردز خود را در تبلیغاتپ گوگل مدیریت کنیم

چگونه اکانت خود را برای تبلیغات گوگل به درستی مدیریت کنیم

برای این که رفته رفته پیشرفت کنید و به نتایج دلخواه خود در تبلیغات گوگل برسید باید اکانت ادوردز و کمپین خودتان را به خوبی سازمان‌دهی کنید. قرار است در این مقاله نگاهی دقیق تر به ساختار حساب ادوردز داشته باشیم.

 

ادوردز چگونه تقسیم بندی شده است

 

ادوردز چگونه تقسیم شده است

 

سازماندهی اکانت شما بر اساس محصول یا موضوع به شما اجازه میدهد تا آگهی هایی بسازید که به محصول یا موضوعی خاص مربوط است. برای انجام این کار شما باید سه لایه ی سازماندهی ادوردز را متوجه شوید؛ اکانت ادوردز،کمپین و گروه آگهی.

 

کار هایی که برای سازماندهی باید انجام دهیم

 

کار هایی که برای سازماندهی اکانت ادوردز باید انجام دهیم

 

برای محصولات و یا خدمات مختلفی که ارائه میکنید کمپین های جداگانه بسازید:

 

بیشتر کسب و کارها خدمات و محصولات مختلفی را ارائه میدهند. برای این که به راحتی بازدهی فروش محصولات یا ارائه ی خدمات را مشاهده کنید یا گزارش دهید و آن را بالا ببرید ما به شما پیشنهاد میکنیم که برای هرکدام از محصولات و خدماتی که تبلیغ میکنید کمپین های جداگانه درست کنید.

 

گروه های آگهی جدا با کلمات کلیدی و پیشنهادات مرتبط برای هر محصول یا خدمت درست کنید:

 

گروه های آگهی دسته هایی از تبلیغات ها و کلمات کلیدی مرتبط با آن ها هستند. شما باید این دسته ها که همه در یک کمپین قرار دارند رابر اساس محصول جدا کنید تا مطمئن شوید که میتوانید برای هر دسته به صورت جداگانه بودجه و پیشنهادات مناسبی تخصیص دهید.

 

از مدیریت حساب ادوردز استفاده کنید: 

 

اگر بیشتر از پنج اکانت را مدیریت میکنید یا میخواهید عملکرد آن ها را کنترل کنید یا پیغام های تبدیل را در سراسر حساب ها پیگیری کنید، یک مدیر حساب ادوردز در تبلیغات گوگل احتمالا بهترین گزینه برای شماست.

 

خلاصه

 

در این مقاله یاد گرفتیم که چگونه کمپین خود را مدیریت کنیم تا به اهدافی که میخواهیم برسیم. حالا راجع کسب و کارتان فکر کنید و این که چگونه میتوانید اکانت ادوردز خود را در تبلیغات گوگل تنظیم کنید تا بهترین بازدهی را دریافت کنید.

 

برای اطلاع بیشتر از چگونگی کار کرد مدیریت حساب ادوردز در تبلیغات گوگل به لینک زیر مراجعه فرمایید.

Create an AdWords manager account

 

برای اطلاع از چگونگی ساختن چندین اکانت در تبلیغات گوگل به لینک زیر بروید.

Sign in to multiple AdWords accounts

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مقالات

طراحی سایت کلینیک
مقالات

طراحی سایت کلینیک

با بررسی طراحی سایت کلینیک زیبایی، پزشکی، دندانپزشکی  که به صورت ارزان و حرفه ای انجام میشود، به افزایش آگاهی شما کمک میکنیم، تا انتهای

دیدن مقاله
طراحی سایت شرکتی
مقالات

طراحی سایت شرکتی

در این مقاله در خصوص طراحی سایت حرفه و ارزان برای شرکت بازرگانی، مهندسی، خصوصی، پیمانکاری، خدماتی و هواپیمایی صحبت میکنیم، توصیه میکنیم سوالات خود

دیدن مقاله
کسب و کار الکترونیکی چیست
تبلیغات گوگل

کسب و کار الکترونیکی چیست

در این مقاله در خصوص کسب و کار الکترونیکی صحبت می‌کنیم و اطلاعات بسیار مفیدی مانند آن که تفاوت کسب و کار الکترونیکی با تجارت

دیدن مقاله