کلمات کلیدی منفی تبلیغات گوگل

کلمات کلیدی منفی در تبلیغات گوگل چیست

زمانی که شما شروع به تبلیغ میکنید یک سری از کلمات هستند به عنوان کلمات منفی که به اصطلاح به آنها negative keywords گفته میشود.در واقع آن ها کلماتی هستند که اگر در تنظیمات ایجاد شوند باعث می شوند که وقتی کاربر آنها سرچ می‌کند تبلیغات شما با آن ها نمایش داده نشود بنابراین باعث می شود که شما بازار هدف خود را هرچه بیشتر پیدا کنید و در هزینه تبلیغات نیز صرفه جویی کنید.

 

چگونه کلمات منفی یا negative keywords را پیدا کنیم

 

اگر به اکانت خود در سیستم تبلیغات گوگل متصل باشید می توانید به راحتی کلمات کلیدی منفی یا negative keywords را پیدا کنید.جهت انجام این کار تنها کافی است که به قسمت keywords در تنظیمات مراجعه کنید و گزینه search term را پیدا کنید در این صورت تمام کلمات کلیدی را که کاربران برای شما سرچ کرده‌اند را نشان خواهد داد از بین آنها آن کلمات و عباراتی را که به کار شما مربوط نمی باشند به عنوان negative keywords معرفی کنید .

 

 

چگونه کلمات کلیدی را به عنوان negative keywords معرفی کنیم

 

 

وقتی گزینه کلمات کلیدی و یا keywords را میزنید باید گزینه negative keywords را بزنید و کلمات کلیدی منفی خود را وارد کرده و گزینه ذخیره تنظیمات را بزنید.

 

 

نکات استفاده از negative keywords یا کلمات کلیدی منفی در تبلیغات گوگل

 

 

الف – استفاده از استراتژی ecxact match

 

در این استراتژی شما کلمات کلیدی خود را به‌صورت اپecxact match به سیستم تبلیغات گوگل معرفی کرده با این هدف این که کاربران تنها بر روی کلماتی که شما مد نظر دارید بتوانند تبلیغ شما را ببینند در این صورت کمتر نیاز به استفاده از negative keywords خواهید داشت.

 

ب – استفاده از استراتژی broad match

 

در این استراتژی شما کلمات را به صورت broad match تعریف کرده و اشخاصی که تنها یکی از عبارات و کلمات کلیدی شما در سرچ آنها باشد می توانند تبلیغ شما را ببینند و این باعث می‌شود افرادی تبلیغ شما را ببینند که به زمینه کاری شما مربوط نباشد در این صورت جهت آنکه تبلیغات خود را به بازار هدف مشخصی ارائه دهید و از اتلاف هزینه جلوگیری کنید می‌توانید از کلمات کلیدی منفی در کنار استراتژی broad match استفاده کنید.

 

در انتخاب کلمات کلیدی منفی دقت لازم را به خرج دهید

 

 

بسیار مهم است که کلمات را به طور دقیق انتخاب کنید زیرا پس از انتخاب شدن در هر صورتی دیگر تبلیغات شما با کلمات کلیدی منفی نمایش داده نخواهند شد و باعث می شود که سایت شما دیگر کلید خورد و شخصی دیگر نتواند وارد سایت شود تنها زمانی که مطمئن هستید از کلمات کلیدی منفی استفاده کنید و حتماً به قسمت search term در کیبورد سر بزنید و سپس آنها را انتخاب کنید.

 

 

لطفا نظرات و سوالات خود را در قسمت زیر نظرات مطرح کنید :

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مقالات

طراحی سایت کلینیک
مقالات

طراحی سایت کلینیک

با بررسی طراحی سایت کلینیک زیبایی، پزشکی، دندانپزشکی  که به صورت ارزان و حرفه ای انجام میشود، به افزایش آگاهی شما کمک میکنیم، تا انتهای

دیدن مقاله
طراحی سایت شرکتی
مقالات

طراحی سایت شرکتی

در این مقاله در خصوص طراحی سایت حرفه و ارزان برای شرکت بازرگانی، مهندسی، خصوصی، پیمانکاری، خدماتی و هواپیمایی صحبت میکنیم، توصیه میکنیم سوالات خود

دیدن مقاله
کسب و کار الکترونیکی چیست
تبلیغات گوگل

کسب و کار الکترونیکی چیست

در این مقاله در خصوص کسب و کار الکترونیکی صحبت می‌کنیم و اطلاعات بسیار مفیدی مانند آن که تفاوت کسب و کار الکترونیکی با تجارت

دیدن مقاله