متن تبلیغات گوگل

چگونه تأثیر متن تبلیغات گوگل را بیشتر کنیم

یکی از ساده ترین راه ها در سیستم تبلیغاتی گوگل استفاده از تبلیغات متن یا نمایش تبلیغات به صورت متن در گوگل باشد که کاربران در گوگل می توانند متن تبلیغ شما را ببیند و بعد از کلیک آن وارد سایت شوند در حالی که تبلیغات دیگری مانند نمایش بنر تبلیغی شما در دیگر سایتها و یا نمایش ویدیو شما در دیگر سایت ها نیز وجود دارد اما بیشتر کاربران ایرانی از متن تبلیغی برای خود استفاده می کنند.

 

الف – در متن خود از نقاط استفاده نکنید

 

چه دلیلی دارد که در متن خود از نقطه و علائم اختصاری استفاده کنیم در حالی که می توانیم با تولید یک متن جذاب کاربران را به سمت خود جذب کنیم.

 

ب – مانند لندینگ پیج از call to action استفاده کنید

 

اگر از سیستم تبلیغاتی گوگل استفاده کرده باشید حتما کلمه صفحه ورود به خورده است صفحه ورود صفحه است که کاربران پس از کلیک برروی تبلیغات شما وارد میشود توصیه می شود که در صفحه ورود از یک نفر برای جلب توجه مشتری و ترغیب آن به خرید و استفاده شود که به آن دکمه کال تو اکشن می‌گویند در متن تبلیغاتی خود نیز می توانید از این ترفند استفاده کنید و برای مثال یک کلمه را یا یک عبارت را مانند دکمه کارتون قرار دهید مانند آن که بنویسید جهت سفارش امروز تماس حاصل نمایید.

 

اجزای مختلف تبلیغات متنی چیست

 

 

قسمت اول هدینگ

 

 

قسمت آخر که در تبلیغات گوگل مشاهده می کنید به حدی معروف می باشد که دارای دو قسمت است که از بیش از ۳۰ کاراکتر تشکیل شده است می توانید متن خود را در این دو قسمت جا دهید.

 

قسمت دوم url یا دامنه

 

این قسمت سبز رنگ در تبلیغات گوگل می باشد که در واقع آدرس اینترنتی صفحه ورود به تبلیغ شما یا در اصطلاح لندینگ پیج شما می باشد این قسمت به کاربران ایده آن را میدهند که کار شما در چه حالی است در زیر مجموعه به نام پچ می باشد که پر کردن آنها ضروری نیست اما می‌توانیم برای بهتر دیده شدن آنها را نیز پر کنید.

 

قسمت توضیحات یا description

 

 

این قسمت شامل توضیحات تبلیغ شما بوده و تعداد کاراکترهای آن بیشتر از ۸۰ کاراکتر می باشد و همانطور که قبلاً دیده شود متن آن باید جذاب بوده و از call to action نیز استفاده شود.

 

 

۵ نکته بسیار مهم در نوشتن متن تبلیغ در تبلیغ گوگل

 

 

در نظر داشته باشید که متن شما باید خاص قابل پیگیری و مربوط باشد. اجازه دهید نگاهی دقیق‌تر بیندازیم:

 

یک : به گونه ای باید خاص باشید که نسبت به دیگران از دید مشتری متفاوت باشید

 

دو: به گونه‌ای توضیحات خود را بنویسید که دقیقاً مشتری را به چیزی که می‌خواهد هدایت کنید و در توضیحات خود از کاری که می توانند انجام دهند نام ببرید برای مثال اگر سفارش کتاب است عبارت سفارش کتاب را بنویسید

 

سه: اگر فروش دارید در تبلیغ متنی خود به موضوع کار فروش خود را ذکر کنید مثلاً بگویید فروش گوشی موبایل

 

چهار: تبلیغ خود و کلمات کلیدی تبلیغ را با کلمات متن تبلیغ خود یکسان می کنید برای مثال اگر کلمه‌ای کلیدی فروش موبایل را دارید حتماً از فروش موبایل در متن تبلیغات خود استفاده کنید.

 

پنج: متن تبلیغ خود را با صفحه ورود به خود یکسان کنید اگر کاربر متنی را ببینند و وارد صفحه دیگری که کار دیگری باشد شود مسلماً تبلیغ شما باعث ضرر خواهد شد.

 

 

لطفاً سوالات نظرات خود را در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مقالات

طراحی سایت کلینیک
مقالات

طراحی سایت کلینیک

با بررسی طراحی سایت کلینیک زیبایی، پزشکی، دندانپزشکی  که به صورت ارزان و حرفه ای انجام میشود، به افزایش آگاهی شما کمک میکنیم، تا انتهای

دیدن مقاله
طراحی سایت شرکتی
مقالات

طراحی سایت شرکتی

در این مقاله در خصوص طراحی سایت حرفه و ارزان برای شرکت بازرگانی، مهندسی، خصوصی، پیمانکاری، خدماتی و هواپیمایی صحبت میکنیم، توصیه میکنیم سوالات خود

دیدن مقاله
کسب و کار الکترونیکی چیست
تبلیغات گوگل

کسب و کار الکترونیکی چیست

در این مقاله در خصوص کسب و کار الکترونیکی صحبت می‌کنیم و اطلاعات بسیار مفیدی مانند آن که تفاوت کسب و کار الکترونیکی با تجارت

دیدن مقاله