اکستنشن در تبلیغات گوگل

تاثیر اکستنشن ها در تبلیغات گوگل

اکستنشن ها چه چیزهایی هستند

 

اکستنشن ها قابلیت هایی هستند که توسط سیستم گوگل ارائه می‌شوند و تبلیغات شما را در این سیستم گسترش می‌دهند و باعث می‌شوند که تبلیغات شما بیشتر دیده شود و توسط مخاطبان بیشتر انتخاب شود برای مثال دکمه جهت تماس با شما در کنار تبلیغ قرار میگیرد وقتی بر روی آن کلیک کنند مستقیم با شما تماس می گیرند.

 

 

انواع اکستنشن ها

 

 

اکستنشن برای تماس یا اصطلاحا call extention

 

اکستنشن برای نشان دادن موقعیت جغرافیایی

 

اکستنشن جهت اضافه کردن لینک های اضافه

 

اکستنشن جهت اضافه کردن متن اضافه یا call out

 

 

 

چه زمانی اکستنشن ها نمایش داده می شوند

 

 

اضافه کردن اکستنشن ها به معنای نمایش همیشگی آنها نمی‌باشد سیستم تبلیغاتی گوگل بر اساس معیارهای مختلفی اکستنشن ها را نمایش می دهد برای مثال زمانی که تبلیغ شما از امتیاز مناسبی برخوردار نباشد اکستنشن های شما نمایش داده نمی شود و اکستنشن های تبلیغ کننده دیگری که از امتیاز بیشتری برخوردار است نمایش داده خواهد شد.

 

 

سه نوع از اکستنشن ها هستند که به طور عمومی برای تمامی کسب و کارها می توانند استفاده شوند:

 

الف – سایت لینک اکستنشن sitelink extensions

 

به وسیله آن میتوانید بازدیدکنندگان را دقیقاً به صفحه های خاصی هدایت کنید برای مثال به صفحه تماس با ما و یا درباره ما و غیره.

 

ب – call out extension

 

کلمات معرفی و اضافی تبلیغ شما اضافه خواهد شد مانند پشتیبانی آنلاین گارانتی بازگشت وجه و غیره.

 

ج – structures Snippets

 

برخی از جنبه های خدمات شما را درشت می کند مانند آدرس محل کسب و کار

 

Location Extinction

 

می‌توانند در پایین تبلیغ شما محل فیزیکی کسب و کار شما را قرار دهد برای مثال اگر یک رستوران هستید مشخص می‌کنند که رستوران شما در کجا واقع است و یک شماره برای تماس و یک لینک جهت بازدید از صفحه مخصوص می تواند داشته باشد.

 

Call extension

 

توسط این ویژگی می توانید شماره تماس خود را دقیقا در زیر تبلیغات خود قرار داده و کار کردن در آن مستقیم می‌تواند بدون آنکه وب سایت شما و تبلیغ شما را دیده شود با شما تماس بگیرد.

 

Massage extension

 

این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد که پس از کلیک کردن بر روی دکمه ای که در زیر تبلیغات قرار دارد بتوانند اس ام اس ارسال کنند.

 

نتیجه گیری

 

در کل می‌توان گفت که استفاده از اکستنشن ها می تواند در تبلیغات بسیار موثر بوده و باعث کاهش هزینه ها و همچنین افزایش تعداد کلیک ها بر روی تبلیغ شما گردد و بازده تبلیغ شما را بیشتر کند در سیستم تبلیغاتی گوگل معمولاً پیشنهاداتی جهت اضافه کردن اکستنشن ها به کاربران داده می شود جهت آنکه تاثیر تبلیغات خود را بیشتر کنید می توانیدبه راحتی به وسیله اکستنشن ها تبلیغات خود را گسترش دهید

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مقالات

طراحی سایت کلینیک
مقالات

طراحی سایت کلینیک

با بررسی طراحی سایت کلینیک زیبایی، پزشکی، دندانپزشکی  که به صورت ارزان و حرفه ای انجام میشود، به افزایش آگاهی شما کمک میکنیم، تا انتهای

دیدن مقاله
طراحی سایت شرکتی
مقالات

طراحی سایت شرکتی

در این مقاله در خصوص طراحی سایت حرفه و ارزان برای شرکت بازرگانی، مهندسی، خصوصی، پیمانکاری، خدماتی و هواپیمایی صحبت میکنیم، توصیه میکنیم سوالات خود

دیدن مقاله
کسب و کار الکترونیکی چیست
تبلیغات گوگل

کسب و کار الکترونیکی چیست

در این مقاله در خصوص کسب و کار الکترونیکی صحبت می‌کنیم و اطلاعات بسیار مفیدی مانند آن که تفاوت کسب و کار الکترونیکی با تجارت

دیدن مقاله