تبلیغات شماره ای یا فقط تماس (call only) در گوگل

تبلیغات شماره ای یا فقط تماس (call only) در گوگل

تبلیغات شماره ای به این معنا می باشد که به جای آن که وب سایتی را جهت تبلیغ به سیستم گوگل معرفی کنید تنها کافی است که شماره تماس خود را در سیستم گوگل ثبت کنید در اینصورت هر کاربری که روی لینک تبلیغ شما کلیک بکند شماره شما در گوشی همراه آن و یا سیستم دسکتاپ آن اجرا شده و آماده تماس می شود.

مزایای تبلیغات شماره ای یا فقط تماس در گوگل

 

در صورتی که هدف تبلیغ شما تنها تماس گرفتن مخاطبان با با شما و کسب و کار تلفنی می باشد می توانید از این سیستم تبلیغ گوگل به این روش استفاده کنید قویترین آنان که هر کسی که روی لینک تبلیغ شما کلیک می کنند به طور اتومات شماره شان در گوشی اندروید می شود بنابراین میزان تماس بالاتر می رود و باعث سوددهی هرچه بیشتر کار شما می گردد.

معایب تبلیغات شماره‌ای یا فقط تماس در گوگل

1 – این نوع تبلیغات در ایران تحریم می باشد:

 

به دلیل تحریم ایجاد شده از جانب شرکت گوگل و وجود محدودیت برای شماره های ایرانی امکان تبلیغات شماره‌ای در ایران وجود ندارد.

 

به دلیل آنکه مردم وارد وب سایتی نمی شوند که باعث جلب اعتماد گردد بنابراین امکان دارد که برای معرفی کسب و کار و محصولات زیاد مناسب نباشد بهتر آن است که از این گونه تبلیغ تنها در صورتی استفاده شود که مشتریان شما شما را از قبل شناخته و کسب اعتماد کرده اید.

چه کسب و کارهایی با تبلیغات شماره ای موفق میشوند

 

1- بازاریابی تلفنی:

شاید در گذشته به خاطر داشته اید که مبحثی به نام بازاریابی تلفنی وجود داشته است در این نوع از بازاریابی کارمندان با یک سری از شماره های رندم تماس می‌گرفتند و شروع به معرفی محصول می‌کردند اگر می‌توانستند کسی را جذب کنند محصول را به آن می‌فروختند.

 

که در این راه از بازاریابی سختی ها و مشقت های زیادی وجود داشت از جمله آن که با افراد بسیار زیادی باید تماس می‌گرفتند تا شاید بتوانند یک محصول را بفروشند و بازاریابی به این طریق راندمان بسیار پایینی داشت.

اما در سیستم تبلیغات شماره ای گوگل با توجه به آن که خود مشتری ها به سمت شما آمده اند و با شما تماس گرفته‌اند با استفاده از مهارت های گذشته که بازاریابی تلفنی انجام می داده اید می توانید افراد بسیار بیشتری را جذب خود کرده و محصولات خود را به عرضه بگذارید.

در کل کسب و کارهایی که با بازاریابی تلفنی کار می کنند به راحتی می‌توانند در سیستم تبلیغات شماره‌ای گوگل با راندمان بسیار بالا به جذب مشتری و کسب درآمد بیشتر بپردازند.

2 – مشاوره تلفنی:

به کسب و کار شما به مشاوره تلفنی وابسته است مانند مشاوران حقوقی مشاوران روانشناس و … به راحتی می توانید با سیستم تبلیغات فقط شماره گوگل یا تبلیغات شماره ای گوگل به جذب مخاطبین بیشتر و درآمد بالاتر بپردازید.

 

3 – کسب و کارهایی که به وب سایت نیازی ندارند:

برای مثال شما یک تعمیرکار لوله کشی ساختمان هستید و با کامپیوتر و وب سایت آشنایی ندارید و اقدام به طراحی سایت نکرده‌اید به راحتی میتوانید با تبلیغات فقط تماس گوگل یا تبلیغات شماره ای بدون صرف هزینه بیشتر و طراحی سایت تبلیغات خود را در کمتر از یک روز شروع کرده و از سود آن بهره مند شوید.

در کل امیدواریم که تبلیغات شماره ای یا فقط تماس گوگل زودتر برای کشور ایران نیز فعال گردد زیرا یک سرویس بسیار سودمند از جانب گوگل می باشد که متاسفانه ما از داشتن آن محرومیم.

لطفاً نظرات و سوالات خود را در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید:

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مقالات

طراحی سایت کلینیک
مقالات

طراحی سایت کلینیک

با بررسی طراحی سایت کلینیک زیبایی، پزشکی، دندانپزشکی  که به صورت ارزان و حرفه ای انجام میشود، به افزایش آگاهی شما کمک میکنیم، تا انتهای

دیدن مقاله
طراحی سایت شرکتی
مقالات

طراحی سایت شرکتی

در این مقاله در خصوص طراحی سایت حرفه و ارزان برای شرکت بازرگانی، مهندسی، خصوصی، پیمانکاری، خدماتی و هواپیمایی صحبت میکنیم، توصیه میکنیم سوالات خود

دیدن مقاله
کسب و کار الکترونیکی چیست
تبلیغات گوگل

کسب و کار الکترونیکی چیست

در این مقاله در خصوص کسب و کار الکترونیکی صحبت می‌کنیم و اطلاعات بسیار مفیدی مانند آن که تفاوت کسب و کار الکترونیکی با تجارت

دیدن مقاله