عنوان تبلیغ داینامیک

عنوان تبلیغ داینامیک

عنوان تبلیغ داینامیک به این معنا می باشد که در تنظیمات گوگل کاری انجام می دهید که عنوان تبلیغ شما همان متنی می شود که کاربر آن را سرچ می‌کند دقیقاً همان متن را مشاهده میکند برای مثال اگر سرچ بکند تبلیغات گوگل دقیقاً تبلیغات گوگل را در عنوان متن شما مشاهده می‌کند. 

در تبلیغات گوگل بسیار مهم است که از عنوان تبلیغ داینامیک استفاده کنید. زیرا باعث می شود که درصد کسانی که تبلیغ شما را می بینند و وارد سایت شما می شوند بالاتر رفته و در نتیجه امتیاز تبلیغات شما بیشتر شده و هزینه تبلیغ کمتر می گردد.

چگونگی ایجاد عنوان متن داینامیک

در زمانی که دارید ad یا به اصطلاح یک تبلیغ برای کمپین خود می سازید تنها کافی است که عبارت {keyword:متن پیشفرض شما} را در یکی از heading ها وارد بکنید در این صورت یک کادو برای شما باز میشود که از شما یک متن پیش فرض را میخواهد آن کادر سه گزینه دارد و شما باید روی گزینه title case تنظیم بکنید متن پیش فرض خود را نیز وارد کنید.

متن پیش فرض

متن پیش فرض به گوگل کمک می کنند که در صورتی که نتوانند عنوان تبلیغ را دقیقا برابر با آن چیزی بکند که کار کرده است بنابراین در آن صورت متن پیش فرض شما را نمایش می دهد.

فواید استفاده از عنوان داینامیک تبلیغ :

1 – ایجاد کلیک بیش تر

زمانی که کاربر عنوان تبلیغ شما را مشاهده می‌کند و می‌بیند که در ایران برابر با همان چیزی است که سرچ کرده است مسلماً در بین دیگر انتخاب هایی که وجود دارد باعث تبلیغ شما می شود بنابراین در بین دیگر رقبا شما کلیک بیشتری خواهید داشت.

2 – کمتر شدن هزینه تبلیغ

مسلماً با افزایش CTR یا همان click through rate امتیاز تبلیغات شما بیشتر شده و باعث می شود که به همین خاطر هزینه کمتری را بابت تبلیغات پرداخت کنید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مقالات

طراحی سایت کلینیک
مقالات

طراحی سایت کلینیک

با بررسی طراحی سایت کلینیک زیبایی، پزشکی، دندانپزشکی  که به صورت ارزان و حرفه ای انجام میشود، به افزایش آگاهی شما کمک میکنیم، تا انتهای

دیدن مقاله
طراحی سایت شرکتی
مقالات

طراحی سایت شرکتی

در این مقاله در خصوص طراحی سایت حرفه و ارزان برای شرکت بازرگانی، مهندسی، خصوصی، پیمانکاری، خدماتی و هواپیمایی صحبت میکنیم، توصیه میکنیم سوالات خود

دیدن مقاله
کسب و کار الکترونیکی چیست
تبلیغات گوگل

کسب و کار الکترونیکی چیست

در این مقاله در خصوص کسب و کار الکترونیکی صحبت می‌کنیم و اطلاعات بسیار مفیدی مانند آن که تفاوت کسب و کار الکترونیکی با تجارت

دیدن مقاله