مزیت تبلیغات گوگل

مزایای تبلیغات گوگل نسبت به دیگر تبلیغات چیست

بسیار واضح است که سیستم تبلیغاتی گوگل نسبت به تمامی شرکت های تبلیغاتی و سیستم های تبلیغاتی شناخته شده تر و معتبر تر میباشد اکنون به بررسی و بیان نکاتی در مورد مزایا و تفاوت سیستم تبلیغاتی گوگل با دیگر سیستم ها می پردازیم:

 

الف – گوگل ادوردز شما را به مشتریانی که کار شما برای آنها با اهمیت است متصل می کند

 

 

انواع از یک سیستم هدف گذاری پیچیده برخوردار است که می‌توانند دقیقاً افراد را پیدا کنند که برای کار شما بسیار با ارزش می باشد مثلاً می‌توانند از طریق منطقه جمعیت شناسی و یا اینکه افراد در چه زمانی و در چه مکانی و در چه موقعیتی هستند سیستم تبلیغات را تنظیم کند.

 

 

ب – با سیستم تبلیغاتی گوگل به راحتی می توانید هزینه تبلیغات را کنترل کنید

 

 

سیستم های تبلیغاتی دیگری بسیار وجود دارند که وقتی شما شروع به تبلیغ می‌کنید برای آنها مهم نیست که آیا شما نتیجه ای از تبلیغ خود میگیرید یا خیر. آنها ابتدا از شما پول را دریافت کرده و مسئولیتی در قبال نتیجه‌گیری کار شما ندارند برای مثال سیستم رادیو و تلویزیون مبلغ بسیار زیادی از شما دریافت خواهد کرد.

 

اگر تبلیغ نافع نبود ادامه نمی دهید

 

در ایران که در سیستم تبلیغاتی ادواردز شما مبالغ را جز به جز پرداخت می کنید بنابراین وقتی متوجه می‌شوید که تبلیغ نافذ نیست می‌توانید با ضرری بسیار کمتر از بقیه تبلیغات تبلیغ خود را متوقف کنید این در حالی است که در دیگر تبلیغات ضرر های گزاف و سنگین به شرکتهای تبلیغ کننده وارد می شود که در بعضی از موارد قابل جبران نیست.

 

ج – از صفر میتوانید شروع کنید

 

در سیستم گوگل ادوردز نیازی به سرمایه بسیار زیاد و سرمایه زیادی نمی باشد و می توانید با سرمایه بسیار اندک و حتی صفر تبلیغات خود را آغاز کنید.

 

د – در میان دیگر تبلیغات مطمئن تر است

 

در آخرین آمار و تحقیقاتی که از سیستم تبلیغاتی گوگل ادوردز شده است نزدیک به ۸۰ درصد کسانی که در این سیستم تبلیغ می‌کنند دو برابر آنچه که سرمایه تبلیغ خود کردند سود کرده اند که درصد بسیار بالایی باشد و بسیار مناسب است.

 

ه – آمار و گزارشات دقیق از مشتریان خواهید داشت

 

 

سیستم تبلیغاتی گوگل ادوردز به شما آمار دقیق از کسانی که تبلیغ شما را مشاهده کرده اند می دهد مثلا از نوع زبان آنها از سیستمی که با آن در گوگل سرچ کرده اند مانند آنکه دسکتاپ باشد یا موبایل یا اینکه چه نسبت از کسانی که تبلیغات شما را دیده اند در ثانی هر زمان که از تبلیغ خود ناراضی بوده اید و استراتژی اشتباهی را دنبال کرده‌اید می‌توانید استراتژی خود را برای آمار عوض کرده و راه درست را در تبلیغات پیش بگیرید.

 

خ – تبلیغات خود را در تمامی سیستم های تبلیغاتی می توانید نشان دهید

 

وقتی که در گوگل تبلیغ انجام می دهید به این معنا نیست که تنها در سیستم ادوردز تبلیغ می‌کنید می‌توانید به واسطه آن در بسیاری از سایتهای معروف که میلیون‌ها سایت هستند تبلیغات کنید مانند نیویورک تایمز و سایت های معروفی مانند یوتیوب و غیره حتی اگر هیچ گونه تخصص در این زمانه ندارید می توانید به شرکت های تبلیغاتی گوگل کار خود را بسپارید و آنها به راحتی با کمترین هزینه برای شما تبلیغ انجام دهند.

 

لطفاً نظرات و سوالات خود را در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مقالات

طراحی سایت کلینیک
مقالات

طراحی سایت کلینیک

با بررسی طراحی سایت کلینیک زیبایی، پزشکی، دندانپزشکی  که به صورت ارزان و حرفه ای انجام میشود، به افزایش آگاهی شما کمک میکنیم، تا انتهای

دیدن مقاله
طراحی سایت شرکتی
مقالات

طراحی سایت شرکتی

در این مقاله در خصوص طراحی سایت حرفه و ارزان برای شرکت بازرگانی، مهندسی، خصوصی، پیمانکاری، خدماتی و هواپیمایی صحبت میکنیم، توصیه میکنیم سوالات خود

دیدن مقاله
کسب و کار الکترونیکی چیست
تبلیغات گوگل

کسب و کار الکترونیکی چیست

در این مقاله در خصوص کسب و کار الکترونیکی صحبت می‌کنیم و اطلاعات بسیار مفیدی مانند آن که تفاوت کسب و کار الکترونیکی با تجارت

دیدن مقاله